راهنمای خرید سرخ کن های صنعتی

تجهیز آشپزخانه صنعتی یکی از دغدغه های رستوران داران و کسانی است که آشپزخانه صنعتی دارند. ما در این وبلاگ سعی می کنیم شما را با این تجهیزات آشنا کنیم.

راهنمای خرید سرخ کن های صنعتی

۱۶ بازديد
سرخ کن صنعتی
سرخ کن های صنعتی برای سرخ کردن انواع غذاهایی فسا فود مورد استفاده قرار میگیرند و یکی از مهمترین و پر طرفدارترین دستگاهها در آشپزخانه های صنعتی در رستوران ها و فست فود ها می باشند و کارایی فوق العاده بالایی را دارا می باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم که شما را با ویژگی ها و مزایای سرخ کن های صنعتی آشنا نماییم و در صورتیکه قصد خرید این دستگاه را دارید به شما در شناخت این دستگاه و انتخاب آن برای خرید کمک نماییم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
هدف از خرید سرخ کن
سرخ کن های صنعتی یکی از تجهیزات بسیار عالی برای سرخ کردن عمیق غذاهای فست فودی می باشند و در انواع رستوران ها و انواع فست فودی و فود کوردت ها یکی از دستگاههای ضروری در آشپزخانه های صنعتی می باشند. با توجه به اینکه روز به روز بر محبوبیت غذاهای فست فودی افزوده می شود، خرید یک دستگاه سرخ کن با کیفیت  و مرغوب علاوه بر داشتن طول عمر بالا، ماندگاری و استجکام عالی به شما برای جذب مشتریان هرچه بیشتر برای رستورانتان بسیار موثر می باشد. 
یکی از موارد حائز اهمیت بجز کیفیت و استحکام و طول عمر بالای سرخ کن صنعتی ایمنی آن است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ماشین آلات ساخت تجهیزات صنعتی انواع گسترده ای از سرخ کن های صنعتی تولید شده اند که هرکدام با امکانات ویژه و منجصر به فردی امنیت و ایمنی خود را برای کاربران و آشپزان خود بالا برده است. حال که به صورت کلی با سرخ کن صنعتی و اهمیت آن آشنا شدید در ادامه به ذکر نکات مهم در هنگام خرید سرخ کن های صنعتی خواهم پرداخت.
مهمترین موضوع در خرید سرخ کن های صنعتی مدل آن است که با توجه به نوع استفاده خود در آشپزخانه، نوع غذای طبخ شده، فضای مورد نیاز برای قرار دادن دستگاه در آشپزخانه باید انتخاب شود. سرخ کن های صنعتی در مدل های سرخ کن صنعتی مبله و سرخ کن صنعتی رومیزی طراحی و تولید می شوند که هرکدام در انواع مختلفی وجود دارد به طور مثال سرخ کن های مبله دارای تعداد لگن های متنوعی مانند تک لگه، دو لگنه و سه لگنه ساخته می شوند و سرخ کن های رومیزی هم به طور مثال در انواع مختلف تعدااد لگن  و همچنین در دو نوع سرخ کن رومیزی برقی و سرخ کن رومیزی گازی تولید می شود. بعد از انتخاب مدل مورد نیازتان نوبت به ویژگی های اصلی سرخ کن صنعتی خواهد رسید که در صورت ندداشتن تخصص بهتر است که با کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت نمایید ولی در این مقاله به صورت کلی شما را با ویژگی های مهم سرخ کن های صنعتی آشنا می کنیم.

سرخ کن های صنعتی مانند سرخ کن های خانگی دارای یک المنت برای حرارت دهی است و همچنین دارای یک محفظه است که عملیات سرخ شدن مواد غذایی نظیر سیب زمینی، قارچ، مرغ، ماهی و ... در آن انجام می شود. این دو بخش از بخش های اصلی سرخ کن های صنعتی هستند که متریال ساخت آنها برای کیفیت پخت، دوام و طول عمر بالا بسیار مهم است. علاوه بر المنت حرارتی و محفظه پخت، سبد های مخصوصی هم همراه سرخ کن های صنعتی وجود دارد که مواد غذایی در داخل این سبد ها به داخل محفظه روغن داخل فرو برده می شوند و بعد از انجام عملیات سرخ شدن مواد غذایی با سبد ها از داخل روعن داغ خارج خواهد شد. سبد ها برای راحتی کار رو همچنین برای نچسپیدن مواد غذایی به کف محفظه بکار برده می شوند. سرخ کن های صنعتی دارای بخش مهم دیگری به اسم فیلتر روغن می باشند  که باعث بالارفتن عمر و ماندگاری بهتر سرخ کن خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های مهم داشتن نقطه سردی در کف دستگاه است که با برخورد مواد غذایی با کف دستگاه به آن نخواهند چسپید و از فزسودکی و خرابی دستگاه جلوگیری خواهد شد.

گروه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه های صنعتی هستند که در این میان انواع سرخ کن های صنعتی را با بهترین کیفیت، بهترین گارانتی و بهترین خدمات پس از فروش به بازار عرضه می نمایند و با داشتن پیشرفته ترین خط تولید و بروزترین و بهترین ماشین آلات ساخت تجیهزات آشپزخانه های صنعتی قادر به تولید انواع سرخ کن های کاملا سفارشی طبق نیاز کارفرمایان با بهترین کیفیت و متریال ساخت و گارانتی و خذمات پس از فروش می باشد.

جهت بررسی قیمت و خرید آنلاین تمامی سرخ کن های صنعتی نگین طبخ اینجا کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.